طرز کشیدن خط چشم - عکس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس

تک مدل|TakModel.ir

خط چشم به رنگ های مشکی و قهوه ای تیره در دسترس است. موقع کشیدن خط چشم، پلک بالا باید کاملا خشک و بدون چربی باشد. پلک چشم را با یک یا دو انگشت نگه می‌داریم و خط باریکی بالای چشم، از گوشه داخلی چشم، و تا حد امکان نزدیک به چشم می‌کشیم. سپس از دو سوم خط،‌ آن را کمی به طرف بالا می‌کشیم. برای زیر چشم، خط بسیار باریکی از گوشه داخلی چشم شروع کرده و به طرف خارج می‌رویم.

نکته: یک فاصله کوچک بین دو خط در گوشه خارجی چشم آن را درشت تر نشان می‌دهد.  

خط چشم:
خط چشم بر روی خط مژه ها در پشت چشم کشیده می‌شود تا چشم شما را بزرگ تر جلوه داده و در عین حال فرم و حالت نیز به آن می‌دهد. مداد خط چشم در رنگ ها و فرم های مختلف مانند مداد یا پودر عرضه می‌شوند. فرمهای مایع تاثیر مناسبی بر ظاهر و چشمان شما نخواهد داشت.

takmodel.ir

برای نشان دادن چشم به حالت طبیعی،‌همان خط باریک بالای چشم کافی است و نیازی نیست زیر چشم را نیز خط بکشید.

خانمهایی که می‌خواهند آرایش روزشان کمی بیشتر جلوه کند، در گوشه خارجی، خط چشم را به طرف بالا و بیرون و کمی پهن تر از گوشه داخلی چشم می‌کشند. برای آرایش شب خط چشم را از گوشه داخلی شروع شروع و از وسط مردمک چشم به طرف گوشه خارجی چشم پهنتر و سپس در انتها آن را بسیار باریک تمام می‌کنیم.

خط دیگری زیر چشم می‌کشیم و بین دو خط در گوشه خارجی چشم فاصله می‌گذاریم که چشم را شفاف تر و بزرگ تر نشان دهد. چشم های بادامی را معمولا با خط بسیار پهن در گوشه خارجی چشم در بالا و خط دیگری در پایین که دو گوشه به هم چسبیده باشند می‌توانیم گرد نشان دهیم و با سایه، گوشه چشم را بالاتر می‌بریم که بسیار زیبا و جذاب جلوه کند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 88/7/10ساعت  9:32 صبح  توسط qazi 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    شناخت فراورده‌های مراقبت‌کننده از موها
    آرایش تند و براق
    طرز کشیدن خط چشم
    مسائلی که در موقع دکلره کردن موها باید رعایت کرد
    دامن های زیبای مجلسی- مهمانی
    [عناوین آرشیوشده]