آرایش تند و براق - عکس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس

takmodel.ir

آرایش تیره
فکر نکنید که یک آرایش تیره و سیاه شما را ترسناک جلوه خواهد داد. ایـن نـوع آرایش هم برای روز و هم شب مناسب خواهـد بـود.
این سه قدم را برای انجام چنین آرایشی دنبال کنید.
1- به آرامی با مداد چشم سیاه و نرم بالا و پایین پلک را بکشید، توجه کنید که کاملاً این خط چسبیده به مژه ها باشد.

2-بعد آن را با برس مخصوص یا حتی انگشتانتان کاملاً صاف کنید.

3- سپس با برس نرم متوسط کمی سایه تیره بالای پلک بزنید. هر چه بالاتر از مژه ها می روید این سایه باید کمرنگ تر شود. غروب خورشید را در نظر بگیرید، در افق رنگها پررنگ تر هستند و هر چه بالاتر می رود کمرنگ تر می شود. همین رنگ را در زیر چشم هم استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای صاف کردن گوشه ها از سایه کرم رنگ استفاده کنید تا با آن مخلوط شود. و در آخر ریمل سیاه را به مژه ها بزنید.

نکته: وقتی آرایش چشم ها زیاد باشد، لب ها باید بسیار ساده آرایش شود. سعی کنید برای لب از رنگ های روشن و تقریباً براق کننده استفاده کنید.

takmodel.ir

آرایش پررنگ
وقتی لب ها با رنگ های تندی مثل شرابی تیره، جگری تند یا برنز آرایش شود، بسیار شیک و در عین حال تجملی جلوه خواهید کرد.

انتخاب رنگتان هر چه باشد، بگذارید لب ها اول باشند و به چشم آیند و بعد سایر قسمت های صورت به دنبال آن باشند. با چنین آرایشی برای لب ها باید سایه چشم بسیار کمرنگ و ملایم باشد.

نکته: وقتی می خواهید برای لب از رنگ های تند استفاده کنید، با فرچه لب این کار را بکنید تا دقیق تر و راحت تر این کار انجام شود.

آرایش براق
اگر تا به حال خجالت می کشیدید که از آرایش ها ی براق استفاده کنید، دیگر نترسید. برای دادن برجستگی بیشتر به چشم ها، روی پلک بالایی از سایه بژ براق یا طلایی استفاده کنید. در خط چسبیده به مژه ها سایه را پررنگ تر کنید. و بعد ریمل بزنید.

نکته: لب ها را هم می توانید براق و یا رنگی کنید. برای مطبوع تر کردن این آرایش می توانید پایین مژه ها را هم کمی از همان سایه بژ یا طلایی بزنید.

آرایش بنفش
بنفش رنگی کاملاً خود نمایانه و جلوه گر است. اما این رنگ سایه های مختلفی دارد. با آرایش بنفش چهره ای کاملاً جدید به دست خواهید آورد. می توانید از آبی متمایل به ارغوانی، بنفش یاسی و یا از ارغوانی تیره استفاده کنید… برای دلخواه همه، سایه های بنفش وجود دارد و از مخلوط کردن این رنگ ها با هم نترسید چون به چهره شما توازن می دهد و خیلی بهتر از این است که همان یک رنگ را برای همه قسمت های صورت استفاده کنید.

نکته: در این آرایش از رژگونه کمتر استفاده کنید.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 88/7/10ساعت  9:32 صبح  توسط qazi 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    شناخت فراورده‌های مراقبت‌کننده از موها
    آرایش تند و براق
    طرز کشیدن خط چشم
    مسائلی که در موقع دکلره کردن موها باید رعایت کرد
    دامن های زیبای مجلسی- مهمانی
    [عناوین آرشیوشده]