مسائلی که در موقع دکلره کردن موها باید رعایت کرد - عکس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس

تک مدل|TakModel.ir

1-موقع دکلره قبل از هر چیز باید حساسیت پوستی را در نظر گرفت. زیرا اگر فرد دارای حساسیت پوستی باشد در موقع دکلره دچار ناراحتیهای شدید پوستی خواهد شد.

2/ قبل از دکلره کردن باید ملاحظه کرد که مو دارای رنگ طبیعی است یا رنگ شده است. باید دید بوسیله رنگهای شیمیایی یا رنگهای گیاهی است. مسلما موهای رنگ شده با رنگهای شیمیایی دکلره آنها را امکان پذیر می سازد. ولی چنانچه با رنگهای گیاهی رنگ شده باشد، دکلره چنین موئی امکان پذیر نیست. زیرا رنگهای گیاهی دیچه های روی مو را مسدود کرده و مانع خروج پیگمنت های رنگی از دریچه های مو می شوند.

takmodel.ir

3/نوع مو در موقع دکلره کردن از نظر نازکی و ضخیم بودن باید مورد توجه قرار گیرد.موهای ضخیم هم در موقع دکلره کردن و هم در موقع رنگ کردن مشکلتر از موهای تازه دکلره، رنگ می شود و در ضمن موهای ضخیم به همان نسبت که در موقع دکلره مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند امکان خرد و شکننده شدن آنها در موقع دکلره خیلی زیادتر از موهای نازک می باشد، بنابر این آرایشگر محترم باید به این مسئله توجه کافی داشته باشد و مو را فدای تغییر رنگ نکنند.

4/ به نوع مو از نظر رنگ در موقع دکلره کردن باید توجه داشت موهائی که دارای رنگ تیره هستند دکلره آنها مشکلتر از موهائی است که دارای رنگ روشن می باشد، زیرا در موهای تیره پیگمنتهای آن بیشتر از پیگمنتهای زرد و قرمز می باشد و چون پیگمنتهای آبی دارای قطر بیشتری هستند بنابر این مشکلتر از دریچه های مو خارج می شود.

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 88/7/10ساعت  9:32 صبح  توسط qazi 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    شناخت فراورده‌های مراقبت‌کننده از موها
    آرایش تند و براق
    طرز کشیدن خط چشم
    مسائلی که در موقع دکلره کردن موها باید رعایت کرد
    دامن های زیبای مجلسی- مهمانی
    [عناوین آرشیوشده]